בוז'י הרצוג הולך לישון - יצחק הרצוג הצהיר אמונים בטקס ההשבעה במשכן הכנסת בו נכחו בני.. לא, לא, זה פשוט מפחיד מדי. אני לא רוצה להתרברב אבל אמרו לי שהייתי תותח. יור האופוזיציה חהכ יצחק הרצוג עלה לקברו של סבו מרן הרב הראשי הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצל הקבור בבית העלמין בסנהדריה, יחד עם בני משפחתו. בוז'י לא רוצה שינוי בשום מקרה ובשום תחום. אמנם אני לא מכיר מספיק את הרצוג כדי לדעת איך הוא מתנהל בעניינים שלא קשורים לעבודה, אבל בסרט הוא הפגין את מה שבנימין נתניהו לא הצליח להביע.

אני לא רוצה להתרברב אבל אמרו לי שהייתי תותח. בוז'י הרצוג הינו חסר כאריזמה לחלוטין וגם התכנים שהביא לא היו מעניינים ופרודוקטיביים בשיח הפוליטי. תכירו את הכוכבים חדשים של הביצה: הסתובבתי פה ושוחחתי עם אלפי בני הנוער ממאות קהילות בצפון אמריקה שהגיעו לבקר בארץ, מולהבים ומשולהבים. הוא לא הפוליטיקאי שייתן לאיזה סירחון קטן, או אפילו סופה של זבל, לגרור אותו לעימות עם שטנצלר.

טיפ ×
טיפ ×"חיים תותים from www.israelhayom.co.il
הסתובבתי פה ושוחחתי עם אלפי בני הנוער ממאות קהילות בצפון אמריקה שהגיעו לבקר בארץ, מולהבים ומשולהבים. ואז רצת, בלי אפילו לחשוב על מה שהיה בפגישה, לפגישה עם יצחק (בוז'י) הרצוג, שר התיירות, עם אותה משלחת בדיוק. האם בוז'י הוא בובה על חוטים? כולי תקווה שעם ישראל יתוודע לעומקה של חכמת הקבלה, ויסתייע בה בכל צעד ושעל בדרכו לעתיד מזהיר יותר. יור האופוזיציה חהכ יצחק הרצוג עלה לקברו של סבו מרן הרב הראשי הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצל הקבור בבית העלמין בסנהדריה, יחד עם בני משפחתו. לרגל הגעתו של הספר השני שלי למעמד רב מכר, מבצע למהדורה מוגבלת!!! כל הזמן מפרסמים גורמים עלומים מלשכתו של ראש הממשלה שראש מפלגת העבודה רוצה לחבור לקואליציה. הוא לא הפוליטיקאי שייתן לאיזה סירחון קטן, או אפילו סופה של זבל, לגרור אותו לעימות עם שטנצלר.

בוז'י הולך לישון בליל הבחירות > שחקני הנבחרת הולכים לזונות ערב לפני דנמרק.

ביבי ניצח את בוזי הרצוג. לא אשכח שבבוקר שלאחר הבחירות סיפר שהעירו אותו מהשינה, והוא הופתע לגלות שהמפלגה שלו ירדה במספר המנדטים מלפני כמה שעות, עת הלך לישון. דרושה לקנייה חברה לתיירות מרפא. בין השאר יו״ר מפלגת העבודה אבי גבאי כתב שמדובר במינוי מצוין ״בוז׳י. אני לא רוצה להתרברב אבל אמרו לי שהייתי תותח. זה ממש הצחיק אותי ואמר משהו על האופי. זה ממש לסובב את הסכין. כי הרצוג הוא שמאל חלש, לפלף בלי עמוד שדרה, אחד שלא מסוגל לעמוד בלחץ, ולכן חמאס לא סופר אותו ממטר. הערב חשתי ברע, עובר בדיקות ומרגיש יותר טוב. לרגל הגעתו של הספר השני שלי למעמד רב מכר, מבצע למהדורה מוגבלת!!! תכירו את הכוכבים חדשים של הביצה: סושי רחובות אצל בוז'י לא סופרים. 5g הוא הדור הבא של טכנולוגיות רשת סלולרית.

יצחק הרצוג הצהיר אמונים בטקס ההשבעה במשכן הכנסת בו נכחו בני משפחתו, חברי הכנסת וחברים ובכירים בארגונים היהודיים מרחבי העולם. כרגע, מה שלא נגיד, היורם נוקם…. הפצעים שנפערו בחברה שותתי דם. הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס סמוך לשדה התעופה רמון. בכל מקום מימין או משמאל התקבלנו בהתלהבות.

7ejao6z6xhbepm
7ejao6z6xhbepm from pbs.twimg.com
יצוין, שבאופוזיציה כבר שוגרו ברכות רבות להרצוג. לאחר ההפסד בבחירות, התפנה יור המחנה הציוני, יצחק הרצוג, להתראיין לכלי התקשורת השונים. בטקס האזכרה השתתפו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליטא, המקובל רבי בניהו שמואלי שליטא, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליטא ואביו הגרחי. יור הסוכנות היהודית הנכנס יצחק (בוז'י) הרצוג התרגש ואמר: כי הרצוג הוא שמאל חלש, לפלף בלי עמוד שדרה, אחד שלא מסוגל לעמוד בלחץ, ולכן חמאס לא סופר אותו ממטר. הערב חשתי ברע, עובר בדיקות ומרגיש יותר טוב. הולך רגל נהרג מפגיעת אוטובוס סמוך לשדה התעופה רמון. השבוע אין מסיבת חניון, אין גם דקירות ורציחות.

הוא סוד, הליכה סביב, הולך סביב.

לפי כמות האנשים שראו את התוכנית בכנסת, לפרק. בעקבות הצלחתו של הספר ודמותו הפנומנלית של הרב, יצר המחבר, שאול מייזליש, סרט אודותיו ובשנים האחרונות הופיע עם בוז'י הרצוג בפני קהלים שונים: הוא לא הפוליטיקאי שייתן לאיזה סירחון קטן, או אפילו סופה של זבל, לגרור אותו לעימות עם שטנצלר. 5g הוא הדור הבא של טכנולוגיות רשת סלולרית. לא, לא, זה פשוט מפחיד מדי. לאחר מכן יקרא יור הכנסת יחי נשיא מדינת ישראל וחברי הכנסת ישיבו יחי יחי יחי | צפו בשידור חי. לא אשכח שבבוקר שלאחר הבחירות סיפר שהעירו אותו מהשינה, והוא הופתע לגלות שהמפלגה שלו ירדה במספר המנדטים מלפני כמה שעות, עת הלך לישון. בסוף היום הזה אני הולך לישון כשאני חושב על אבי מהחנות באלנבי. סרוגים | יור הסוכנות הטרי ומנהיג מפלגת העבודה לשעבר, בוז'י הרצוג מספר בראיון לתכנית ''אנשים''(קשת 12) על המשפחה שלו ועל שלושת בניו, שאחד מהם מחזיק יש לנו שלושה בנים שכל אחד מהם עצמאי בחשיבתו וגם בנטיותיו הפוליטיות. הרצוג ניסה להוציא אותה, אבל בירן הייתה נסערת. דרושה לקנייה חברה לתיירות מרפא. אתם רואים מה קורה שהוא לא הולך לישון כשהוא לחוץ? זה ממש לסובב את הסכין.

לפי כמות האנשים שראו את התוכנית בכנסת, לפרק. זה ממש לסובב את הסכין. השרים סילבן שלום ובוז'י הרצוג וחכ צחי הנגבי, ששיחקו אותה עד הסוף במסודרים ונמצאים כוכב נוסף הוא השר יצחק בוז'י הרצוג, שזכה גם הוא למחמאות מקיר לקיר. ריבלין העניק את אות הנשיא להתנדבות. 12 תגובות בנושא יצחק (בוז'י) הרצוג משתף:

עיצו×' פנים ×'וז ×™ ×
עיצו×' פנים ×'וז ×™ ×"רצו×' כמו שעו×" לא ראיתם from img.mako.co.il
השרים סילבן שלום ובוז'י הרצוג וחכ צחי הנגבי, ששיחקו אותה עד הסוף במסודרים ונמצאים כוכב נוסף הוא השר יצחק בוז'י הרצוג, שזכה גם הוא למחמאות מקיר לקיר. ריבלין העניק את אות הנשיא להתנדבות. אמנם אני לא מכיר מספיק את הרצוג כדי לדעת איך הוא מתנהל בעניינים שלא קשורים לעבודה, אבל בסרט הוא הפגין את מה שבנימין נתניהו לא הצליח להביע. אבל בוז׳י הרצוג קורץ, כנראה, מחומר אחר. לרגל הגעתו של הספר השני שלי למעמד רב מכר, מבצע למהדורה מוגבלת!!! השבוע אין מסיבת חניון, אין גם דקירות ורציחות. לאחר ההפסד בבחירות, התפנה יור המחנה הציוני, יצחק הרצוג, להתראיין לכלי התקשורת השונים. התרשמתי והתרגשתי מאוד מהשמחה והחיוכים שהיו לצעירים כשהם מסתובבים בארץ.

לאחר מכן יקרא יור הכנסת יחי נשיא מדינת ישראל וחברי הכנסת ישיבו יחי יחי יחי | צפו בשידור חי.

אבל בוז׳י הרצוג קורץ, כנראה, מחומר אחר. אמנם אני לא מכיר מספיק את הרצוג כדי לדעת איך הוא מתנהל בעניינים שלא קשורים לעבודה, אבל בסרט הוא הפגין את מה שבנימין נתניהו לא הצליח להביע. לא, לא, זה פשוט מפחיד מדי. בוז'י הרצוג השפיל את ביביייייייי. לאחר מכן יקרא יור הכנסת יחי נשיא מדינת ישראל וחברי הכנסת ישיבו יחי יחי יחי | צפו בשידור חי. הרצוג ניסה להוציא אותה, אבל בירן הייתה נסערת. הרצוג צייץ בחשבון הטוויטר שלו: יור האופוזיציה חהכ יצחק הרצוג עלה לקברו של סבו מרן הרב הראשי הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצל הקבור בבית העלמין בסנהדריה, יחד עם בני משפחתו. דודי דצמבר 13, 2014 בשעה 7:26 am. סרוגים | יור הסוכנות הטרי ומנהיג מפלגת העבודה לשעבר, בוז'י הרצוג מספר בראיון לתכנית ''אנשים''(קשת 12) על המשפחה שלו ועל שלושת בניו, שאחד מהם מחזיק יש לנו שלושה בנים שכל אחד מהם עצמאי בחשיבתו וגם בנטיותיו הפוליטיות. הוא סוד, הליכה סביב, הולך סביב. בעקבות הצלחתו של הספר ודמותו הפנומנלית של הרב, יצר המחבר, שאול מייזליש, סרט אודותיו ובשנים האחרונות הופיע עם בוז'י הרצוג בפני קהלים שונים: לפי כמות האנשים שראו את התוכנית בכנסת, לפרק.

וישאל השואל, מי הולך לישון בליל בחירות?? בוז'י הרצוג. הערב חשתי ברע, עובר בדיקות ומרגיש יותר טוב.

No comments:

Post a Comment

close